فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

عکس های چهره فوق العاده بگیرید

 

قبلا هم در باره عکاسی پرتره یا عکاسی از چهره افراد در یادبگیر دات کام صحبت کرده بودیم این بار برای شما مقاله ای را انتخاب کردم که به کمک آن می توانید عکس های پرتره ای بگیرید که متفاوت باشند.

 

پرتره را در قاب قرار دهید!

می توانید چهره فرد مورد نظر را در قابی قرار دهید که فقط قسمت های مورد توجه شما در برابر چشم بیننده قرار گیرد برای این منظور می توانید از هر وسیله ای در اطاق خود استفاده کنید یک تکه چوب، نرده راه پله، لبه میز و.. هر کدام از اینها می تواند یک قاب باشد یا می توانید تصویر پرتره را در نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ ویرایش نمایید و قابی مجازی به آن اضافه نمایید.

آموزش عکاسی پرتره

با قرار دادن عکس چهره در یک چهارچوب چشم ها در مرکز توجه قرار می گیرند.

یکی از روش هایی که بعضی عکاسان هم از آن زیاد استفاده می کنند قرار دادن سوژه در پشت یک پنجره یا در و عکس گرفتن از میان یک شکاف کوچک این گونه اشیا است.

 

از لنز واید استفاده کنید

هنگامی که می خواهید از چهره افراد عکس بگیرید استفاده از لنز واید بسیار جالب خواهد بود و احتمالاً عکس های خاطره انگیزی ثبت خواهید کرد.

البته این نوع عکاسی برای اینکه از همسر خود عکس بگیرید ممکن است خطرناک باشد! مگر اینکه بخواهید او را بخندانید که البته باز هم شوخی پر ریسکی است! اما با استفاده از لنز واید می توانید بخش هایی از صورت را بزرگتر نشان دهید یا بدن یا سر را نسبت به هم بزرگ نشان دهید و هر آنچه که در لبه های تصویر قرار دارند بزرگتر از آنچه در مرکز تصویر قرار دارند به نظر خواهد رسید.

همینطور اگر سوژه خود را در محل مناسبی تنظیم کنید می توانید تاثیری دراماتیک به عکس خود اضافه کنید.

 

آموزش عکاسی پرتره

 

با پشت زمینه ها بازی کنید

فردی که در تصویر شما وجود دارد در مرکز توجه قرار دارد هر چند اگر پشت سر همین فرد پشت زمینه های متفاوتی قرار دهید می توانید ( ادامه مطلب احتیاجی به عضویت ندارد )


موضوعات مرتبط: درس هشتم عکس های چهره فوق العاده بگیرید ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, | 7:40 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon